|
Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen we!
U kunt uw compliment of tip voor onze dienstverlening sturen naar info@salios.nl. Als u hierbij aangeeft voor welke medewerker of team uw compliment of tip bedoeld is, zorgen wij ervoor dat uw compliment bij de juiste persoon of afdeling terecht komt.
Ook kunt u uw positieve (of negatieve) ervaringen met Salios melden op de website van Zorgkaartnederland.nl.
Salios vindt het belangrijk dat u en uw naasten tevreden zijn. Ondanks de inzet van onze medewerkers of vrijwilligers kan het gebeuren dat dit niet het geval is. Als u niet tevreden bent, verzoeken wij u dit aan de orde te stellen. Klachten kunt u melden bij:
Voor klachten m.b.t. de Wzd en onvrijwillige zorg is Salios aangesloten bij de landelijke klachtencommissie Onvrijwillige Zorg (KCOZ). Klachten kunnen niet door de klager rechtstreeks bij de KCOZ worden ingediend, maar dienen eerst te worden toegezonden aan de bestuurders van Salios. Indien gewenst kunt u zich hierin laten bijstaan door de cliëntvertrouwenspersoon Wzd.
Judith Olden is de klachtenfunctionaris voor de locaties:
Zij is telefonisch bereikbaar op 06 8204 0544 en via de mail j.olden@salios.nl
De werktijden van de klachtenfunctionaris zijn op maandag en woensdag van 09.00 uur tot 09.30 uur en op dinsdag van 13.00 tot 16.00 uur. Op dinsdagmiddag houdt de klachtenfunctionaris een telefonisch spreekuur van 13.00 uur tot 15.30 uur.
Judith Overmaat is de klachtenfunctionaris voor de locaties:
Zij is telefonisch bereikbaar op 06 24 95 22 79 en via de mail j.overmaat@salios.nl
De werktijden van de klachtenfunctionaris zijn: maandagmiddag en dinsdagmiddag van 13.00-16.00 uur en donderdagmiddag van 13.00-15.00 uur.